Tema: Re: robotai siurbliai
Autorius: marukas
Data: 2019-05-13 11:21:06
Beje, o kaip jie su kilimine danga susitvarko?

"Kancler"  wrote in message news:qbb94c$2to$1@trimpas.omnitel.net...

Perziurejau kelis palilyginimus youtube, tai ivertinus, kad
mokejimas supiesti kambarius ir apsas su no go zymejimais must
have, taip pat valymas ne randomu baksnojantis tai siam momentui
apsistojau ties neato d3.
Pliusai
Galingiausias
Didziausias siuksliu konteineris
Su lazeriu susipiesia kambari
Apsas su no go
Galima dasipirkti charging dokus, berods atsimena iki 3, tai
galima bus nesiot is vienos zonos i kita

Minusas dvigubai brangesnis nei noreciau, bet jei fejai suteiks
sielos ramybe ir nekopostiruos man smegenu del katino plauku ir
nebus kreivu zvilgsniu kai ateina ir su rankiniu siurbliu
siurbliuoja tai px maza kaina uz toki dziaugsma :)

Plius turesiu gera argumenta uz vejapjove robota :) kai galutinai
uzknis vaiksciojimas paskui vejapjove :)