Tema: Re: Q: robotai siurbliai
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-05-13 17:00:14
šiandien palikdamas robotą pasukau pakrovimo stotelę 90 laipsnių kampų
su mintim, kad gal zonavimas bus kitoks. Bet pasirodė, kad tai
neįtakoja, kaip jis dirba. Tai pas mane irgi yra zona, kur gaunasi geras
pusmetris ir varinėja jis ją ne išilgai, o skersai. Iš vienos pusės kaip
ir suprantu, nes vienoje patalpoje gali būti siaura, o kitoje
susisiekiančioje jau platesnė erdvė, tai paprasčiau važiuoti ta pačia
kryptimi, nei bandyti išskaičiuoti, kaip būtų greičiau.

2019-05-13 09:21, Andrius rašė:> Same shit :) Pirmus kartus stebejau,
kaip valo, tai jo, tas savaiminis