Tema: Re: Q: robotai siurbliai
Autorius: benamis
Data: 2019-05-11 22:31:02
Na taip, dirba jie. Tai va tikiuosi ateis kazkada updeitas patobulintam
algoritmui:)

Nejaugi nera tokios vietos, kur uzstrigtu, nusiverstu ir t.t.? Be
zemelapio funkcijos jis i ta vieta pastoviai turetu listi.
Pvz pas mane yra stumdomo lango begelis ant zemes, tai jis vis ropsciasi
ir taip nevisai graksciai. Ne visada pavyksta nulipti. Teisingoj vietoj
no-go linija labai padejo. Ta pati klozeda dabar apvaziuoja tvarkingai.

Appse gali sukurti "kambari". Nenaudoju sios funkcijos, bet galbut
pavyktu priskirti pirma auksta room1, o antra room2 ir tokiu budu juos
atpazintu. Tiek dar nedasigyvenau, kad tureciau du aukstus :D

Ai dar jeigu veidrodis yra, zemelapi juokinga pagamina. Na bet tai
suprantama, toks radaro tipas. Smulkme cia.