Tema: Re: Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-11-09 19:59:45
Kad toki temperaturu skirtuma pasiekti vonioje reikes labai stipriai
prisukti kambarius. Automatiskai cirkuliacinis didesne galia suksis.
Automatiskai SS tures buti issijunges 2-3 kartus ilgiau.
Cia 90%, jeigu nebuvo sureguliuotas grindu vamzdeliu ilgis ir zingsnis.
Sakykim name turetu buti isvedzioti vamsdeliai kas 20cm, o vonioje kas 10
cm; Name kilpos ilgis 70m, o vonioje 20m...
Jeigu labai reikia tai vonioje papildomai tieskit kilimelius ir junkite
kelios valandos pries vonia,