Tema: Re: Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-11-09 19:45:15
> Juk būtu buvę ženkliai pigiau įsirengti malkinę sistemą ir lakstyti su
> glėbiais malkų ir kibirais pelenų. Bet montavai tai, kas duoda daugiau
> komforto. Taip kad papildomi €urolitai, investuoti į automatiką taipogi
> tai duoda. O rankinis žiedų sukinėjimas tai jau išvis KUOLO vertas
> pasiūlymas.

Dabar voliojuos dykas prie kompo ir visai meblogai butu laike bent koks
15 salcio. Atsinesciau glebi malku, uzsikurciau.

PS

Pirmus metus buvo bandyta reguoliuoti ziedus. Prie zemiau 15 saule
prikaitino 23 laipsnius tai sildymas is viso buvp issijunges savaitei.
Grindys atveso ir tuomet SS kelias dienas vargo kol jas atsilde. Pas mane
po grindiis 30cm storio polistirolas.
Tiesiog reiketu sauleta ziemos diena ne uzsukti kilpas, o i grindis
paduoti silumos lyg lauke butu nedidelis pliusas

Nuo to laiko visi ziedu reguliavimai atjungti, kilpos atsuktos mazimaliai,
o temperatura palaikoma +/- 0,2 laipsniu paklaida. Zemiausia temperatura
buva ryta. Atsikeli, praedi vaikscioti ir temperatura pakyla 0,1
laipsnio.Termometras 1,3 metro aukstyje.