Tema: Re: Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Julius
Data: 2018-11-08 12:30:53

"Saulius74901"  parašė naujienų news:ps0r04$vof$2@trimpas.omnitel.net...

P.S.
Tarkim svečių kambary mes dažnai mėgstam pavakarot prie TV, nes ten plazma
TV, kuri kai gyvenau bute, pagrindiniu TV namuose tarnavo :-)

     Na tokiu atveju pirmiausia reikšiu užuojautą dėl neteisingai pasirinkto
vaizdo šaltinio pagrindiniame kambaryje, ko pasėkoje esi priverstas sėdėti
prie mažesnės PLAZMOS. :)
     O dabar į temą:
     Sutinku. Galima gyventi Tavo nurodytose C°. Bet ar tai tikslinga.
Poros - trejeto laipsnių korekcija tarp patalpų duoda nemažą  ekonominę
naudą. Vaikio rašliavos apie neįmanomą patalpų temperatūrinį  individualumą
ekonomiškame name yra visiška tufta. Jis mano žinias bandė įvertinti riebiu
dvejetu, bet jo paties raštai ganėtinai panašaus lygmens.   Labai patogu
būtu ir garaže laikyti 20C° temperatūrą. Pasidaryti šildomą kiemą. Bet visą
tai nemaži kaštai.  Pats šildaisi ŠS. Juk būtu buvę ženkliai pigiau
įsirengti malkinę sistemą ir lakstyti su glėbiais malkų ir kibirais pelenų.
Bet montavai tai, kas duoda daugiau komforto. Taip kad papildomi €urolitai,
investuoti į automatiką taipogi tai duoda. O rankinis žiedų sukinėjimas tai
jau išvis KUOLO vertas pasiūlymas.