Tema: Re: Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Saulius74901
Data: 2018-11-08 14:51:25
1. Jei išlaidos šildymui 2017 vasarį siekė 50€ kiek planuoji nuo jų
sutaupyti, jei reguliuosi šildymą?
2. Kiek kainuos investicijos į tą sutaupymą?

P.S. vakaroju svečių kambary ir dėl kitų priežasčių, ne vien dėl plazmos.
Uždaryt duris į tą kambarį ir neiti ten, nes ten šalta ir noriu sutaupyti,
užsiėmimas ne mano protui. Man tokio nesiūlykit