Tema: Re: Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Sail
Data: 2018-11-05 15:08:55
Ziurint koki termofikata laikyti.

Jei siurblio min. galia 2.5 kilovato, tai tona vandens gana ilgai sildyti
reiktu. Zinoma, kuo aukstesnis termofikatas, tuo zemesnis naudingumo
koeficientas.
Plius, jei kambario temperaturos histereze padidint, irgi on/off ciklu
skaicius mazetu.

Kad akumulicines niekas nestato, tai cia tiesa. Speju prarudytu jinai per
tuos pat keliolika metu, ir jokios ten ekonomijos.