Tema: Re: Re:Silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: Vaikis_
Data: 2018-11-06 23:14:13
albinas <au@miau.com> Wrote in message:
> Akumuliacine ne lauke, o viduj, tai kokie dar nuostoliai? Minimalus. Ir kas tie 160 palyginus 1t. Ir ne vien kieky esme, o temperaturoj, esme kad grindyse jau yra galutines temperaturos termofikatas ir jis pradeda vesti momentaliai issijungus sildymui. Atvesus per histereze vel jungsis sildymas ir taip nuolat makaluosis.Tuo tarpu akumuliacinej yra auksta t ir issijungus sildymui dar ilgai galima uzmaitint grindis per pamaisyma.-- Vaikis_ <No@email.lt> Wrote in message:> "Julius" <opeliuka@gmail.com> Wrote in message:>> Dar viena prie?astis montuoti akumuliacin?. Joje bus vis? laik? 30C° termofikato, tod?l nereik?s jungti teno atsi?ildimui."Vaikis_"  para?? naujien? news:prrm6b$t1a$1@trimpas.omnitel.net...E-Zyz <cust.software@gmail.com> Wrote in message:> Ar labai didelis blogis? Kokie niuansai, ka reiketu zinoti? O gal begt > tolyn?E-ZyzNepirkti Panasonico, nes atitirpinimo algoritmas nepritaikytassiltiems namams. Jeigu standartine troba ir zinai jog busaukstesnes termofikato temperaturos tada kaip ir gerai. A iraukstesnes klases namamas paprasti Panasonico modeliai, netcap'ai yra nieko verti. Praeitu metu sildymo sezono patirtisparode, 2 skaitliukai pajungti prie Panasonico 5kw irenginio,vienas ivadas butent vidiniam tenui naudojamas, kitas paciamsiurbliui. Nuo 2017.10.03 iki 2018.01.31 buvo sunaudota 1052kWhpacio siurblio, 408kWh pacio teno kuris jungiamas atitirpinimometu jeigu grzytamo termofikato temperatura zemiau 27C arbasrautas maziau 20l/min. jog kompensuoti galimus nuostoliusgridyse. Na afigienas algoritmas, kodel Daikinas sugeba sugryztamu 20C dirbti be tenu..... .Po tokio cirko per service menuteko atjungti vidini tena visai, prie praeitu metu rytiniu salnukurios sieke truputi daugiau nei - 20C siurblys veike visainormaliai dar.Neziurekit i tuos Panasonico sanaudu parodymus, nes tendyzelgeitas. Lapkriti pasakysiu kiek meluoja tiksliai.----Android NewsGroup Reader----http://usenet.sinaapp.com/ > > O nuostoliu akukuliacine netures, taip? Kam man akumuliacine jeigu>  grindyse jau turiu geriau negu akumuliacine talpa, apie 160 litru>  termofikato. Juolab 30C dar ten palaikyti, kad tokio karscio>  termofikato net i grindis nepadavineju prie tokiu lauko>  temleraturu kaip dabar. Tamstai uz fizika ir termodinamika rasau>  riebu 2jeta.> -- > > > ----Android NewsGroup Reader----> http://usenet.sinaapp.com/> ----Android NewsGroup Reader----http://usenet.sinaapp.com/

Nesupranti kas yra siltas namas ir visu oras-vanduo subtilybiu.
 Apie nuostolius su tokiom 1T talpom patyliu. Pas mane gridys oj
 kaip ilgai vesta ir siaip silumos siurblys dirba  pagal vidaus
 temperatura. Prie dabartiniu lauko temperaturu apie 4kwh per para
 sunaudojama ir viduje 22.5C
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/