Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-28 16:48:31
Vistiek nesupratai. Isivaizduok, kad grindinis sildymas sildo tik apatine
kambario dali. Elektros sanaudos krenta, nes nereikia sildyti palubes.
Nereikia ir isivaizduoti. Kai namie 20 laipsniu grindys yra 22, o su
radiatoriais 16 prie to pacio elektros suvartojimo. Ir atvirksciai
palubeje. Nesunku suprasti, kad silumos nuostoliai i lauka bus zenkliai
didesni kai pavirsius 22 laipsniai lyginant su 16 laipsniu. Atitinkamai,
patalpos temperatura 20 laipsniu su grindiniu sildymu yra geriau, negu 22
laipsniai su radiatotriais