Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-23 11:09:59
Tai po stalu reiketu vamzdelus isvedzioti.

Pas mane yra krosnis/zidinys kokiu 80m2 erdveje. Tai karta per salzius
savaite laiko kurenau. Temperatura uzkilo iki 23 laipsniu. Kitoje namo
dalyje saule prikaitini iki 23. Savaite laiko sildymas buvo atsijunges.
nGrindys atveso. Tai toje dalyje kur krosnis teko silciau apsirengti nors
lyg ir krosnis ikaitusi... Kitoje dalyje miegojome tai nebuvo progos
diskomforto pajusti...

Problemos prasidejo kai pasislepe saule ir nustojome kurti krosni.
Silumos siurblys ilgai ilgai vargo kol pasieke iprasta 22,5 termofikato
temperatura grindyse; grezinio temperatura pasieke minusa. Taigi,
kambaryje 23, po grindimis 30cm polistirolo, o grindys atsalo. Dar
prasciau butu, jeigu patalpose butu 23, o nuo grindu negautu likutines
silumos.
Kalbant apie IR be grindinio sildymo butu tikslinga ji lyginti su
krosniniui sildymu ir butinai ivertinti kiek pas tave polistirolo po
grindimis