Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2018-09-21 06:32:04
Sutinku del siltu grindu, bet tada gaunasi kad sildai didesni plota, bei
grindis, o is to isplaukia kad sunaudosi daugiau elektros.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:po0d3g$gfg$1@trimpas.omnitel.net...

Todel, kad saltis laikosi apacioje. Kazkur skaiciau apie rusiskas
krosnis, kad ant grindu per salcius ledas, o galvos lygyje karsta.
Radiatoriai irgi grindu nesildo. O turi buti atvirksciai. Siluma kildama
nuo grindu speja atvesti kai tuo tarpu grindu temperatura tera dvidesimt
keli laipsniai.Sakykim tu sildai tik iki metro aukscio...