Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-20 18:18:20
Pas mane puse plyteles ir puse laminatas. Kokie laminato pliusai pries
plyteles? Sildymo sezono metu grindys yra nuo 22 laipsniu silumos.
Siantien, pavyzdziui, malonumas laminato ir plyteliu nesiskiria. Poryt
temperatura kris iki 10 laipsniu. Matyt sildymas isijungs ir vel del
grindu nebus skirtumo.Na skirtumas yra. Matyt vaikai skirtingai krenta
ant laminato ir plyteliu. Neginciju, kad tai svarbus skirtumas. Bet is
kitos puses metu vaikai juk dar kaip ir guminiai, Paauge butu atsargesni.

O del sildymo pigumo abejoju, kad jauciams skirtumas tarp 13mm laminato,
skirto sildymoms grindims ir plyteliu. Viska lemia pagrindas