Tema: Re: trimeriukas
Autorius: foonia
Data: 2018-06-29 12:36:41
"Saulius74901" <saulius74901TRINTI@gmail.com> Wrote in message:
> Karbo ir variklio nereikėjo perrinkti.
> Tai manau visai neblogai dar.
> O kas byrėjo?
>
> "foonia" <foonia_NoSpam@gmail.com> wrote in message

Tai visa kita kas ant trimeruo yra be karbo ir varikliobent karta
 ardyta, keistos dalys ir t.t. Jeigu pats neremontuociau tai jis
 tik servise ir butu gulejes, dabar guli nenaudojamas nes issimale
 reduktoriaus tvurtinimas ir persisuko 45 kampu, neapsimoka
 remontuoti.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----