Tema: Re: trimeriukas
Autorius: foonia
Data: 2018-06-29 12:29:46
"Saulius74901" <saulius74901TRINTI@gmail.com> Wrote in message:
> Neklausiau ar pirkt, jei ką.
> Labiausia domino atsiliepimai ir jų buvo.
>
> "Resolut" <rustisTRINTI@gmailAS.com> wrote in message

Pirma diena tvirtinau zvakes laida su dirzeliais, raudona valo
 rite pjaunant islakste dalimis koki 50 kartu, parejo uzvedimo
 babina, nutruko sankabos spyruokle, subyrejo uzvedimo sniuro
 mechanizmas, nuo vibraciju atsisuka korpuso varztai, parejo valo
 apsauga, jungiklis rankenoje, per kelias dienas parejo zvake (
 misinys ok buvo). Dabar gi garaze ir negaliu naudotis nes
 issimale
tvirtinimo skyles ir persisuko reduktorius. stiga tik
 esu vezes i privaloma apziura po 12 men. ir supjoviau valo rite,
 daugiau nieko nereikia daryti per du metus, nuobodu
 :-/
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----