Tema: Re: trimeriukas
Autorius: Arj
Data: 2018-06-27 14:21:46
saip jei nuolat pirkti tokius daiktus "kad tarnautu max ilgai" - labai
greitai bankrutuosi arba labai nedaug daiktu nusipiksi, nes gamintojai savo
ruoztu neriasi is kailio siulydami rinkai maksimaliai brangius daiktus
vietoj pigiu amzinu alternatyvu.
pvz plauku kirpimo masinele - moser uz 30Eur dirba ir dirbs labai ilgai. Uz
300Eur - panasiu kad ne trecdalio tiek neisdirbs. Su printeriais - progresas
irgi I priesinga puse. Fotoaparatai - daiktas kuri verta pirkti max 4
metams, objektyvai kol kas tarnauja ilgiau. ir sitoj koncepcijoj daug geriau
nusipirkti daikta uz 150Eur, po 3 metu ismesti, ir nuspikrti kazka kito,
negu pirkti uz 1kE, ir ismesti uz 5metu.

"bzik"  parašė naujienų news:pgvrcj$967$1@trimpas.omnitel.net...

na, aš nesu tiek turtingas, kad pirkčiau Lidl daiktus :) Mano logika
tokia, kad daiktas turi tarnaut max ilgai ir max nesukant proto - tada
kai reikia. Benzininiam lidl gaminy nematau šių savybių. Visos
aplinkinių istorijos su pataupymais veda prie to pačio - jei du tris
metus pratempė, jau laimėjimas.