Tema: Re: trimeriukas
Autorius: Arj
Data: 2018-06-27 15:18:57
klausimas ar tikrai to reikia. Gal zmogus planuoja po 2 metu parduoti nx ta
sklypa ir emigruoti.
O irankiu gedimai del userio priezasties nera retenybe - va kaip tik po akim
yra atvejis kai vienas prabangus trimeris 2x nupjove 9a sklypa, ir veliau
uzsipisus kariaut su garantiniu padetas "gal kada susiremontuosiu" ir vietoj
jo naudojama zoliapjove.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:pgvsi4$a4r$1@trimpas.omnitel.net...

trimeris už 1k€ tarnaus tikrai ne 5 metus prie ūkio, ilgiau. Ir sutaupys
per savo gyvenimą jis nemažai laiko beigi sveikatos.