Tema: Re: trimeriukas
Autorius: bzik
Data: 2018-06-27 14:11:15
na, aš nesu tiek turtingas, kad pirkčiau Lidl daiktus :) Mano logika
tokia, kad daiktas turi tarnaut max ilgai ir max nesukant proto - tada
kai reikia. Benzininiam lidl gaminy nematau šių savybių. Visos
aplinkinių istorijos su pataupymais veda prie to pačio - jei du tris
metus pratempė, jau laimėjimas.