Tema: Re: trimeriukas
Autorius: bzik
Data: 2018-06-27 09:55:16
kaip arų pjovėją mane labiausiai domina įrankio patikimumas ir serviso
galimybės. Per keliolika metų 4-5 pavasarius vietoj planuoto darbo teko
vežti įrankį į servisą. Aišku kažkiek paties aplaidumo, kad prieš mėnesį
nepatikrinu, o sprendžiu problemą kai reikia dirbt. Ir tai su įrankiu,
kur gamintojas pasaulinis, o detalės tiekiamos gerą dešimtmetį, jei ne
ilgiau.