Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-26 23:32:47
Bent jau kai man tokiam kiekiui reikėjo (prieš kokius 4 metus gal?), tai
visi muilino tipo "Darysim tam krašte, užsuksim ir pas tave". Kadangi man
skubu nebuvo, tai kaip ir px, palauksiu. Tai dvi savaitės su vienais, trys
su kitais, dvi su trečiais - ir ruduo atėjo. skelbiu.lt susiradau kažkokius
murzius, kurie atsivežė susimaišę ir kibirais į rūsį susimėtė. Paskui tę
išlygino ir užtrynė jau pagal visas technologijas. Ar tai agregatas sugedęs
buvo, bbzn - nesupratau. Betono likutis - mano rūpestis.
Kainą pasakė iš lempos fiksuotą, px kvadratai jiems buvo. Iš vienos pusės,
kvadrato kaina buvo nemaža. Iš kitos - vien žvyraus atvežimas iš karjero lyg
tuo metu kainavo nelabai ką pigiau. Bet derėtis nebandžiau - kiek paprašė,
tiek ir sutarėm. Tai net avanso neėmė :)

"eSSas"  wrote in message news:p71gnr$ts5$1@trimpas.omnitel.net...

On 26/02/2018 08:41, ostapas wrote:
> nu bet nusiteik, kad nebūtinai stovės eilė norinčių betonuot.

Oh well... ;-)

S.