Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-15 21:03:07
Ai, o apie paprastumą tai gal papasakok tam kur meilus betonuotojams
rašinėja. Aš savu laiku esu ir didesnių darbų pats vienas pasidaręs, nes
užpisdavo strateguot ir organizuot.

"eSSas"  wrote in message news:p647ps$mn3$1@trimpas.omnitel.net...

On 15/02/2018 16:13, ostapas wrote:
> Tuo, kad džiaugsiesi jei apskritai kas nors atvažiuos tokio kiekio
> betonuot. Apie kainos mušimą net kalbos nebus - kiek pasakys, tiek
> tylėdamas paduosi.
> Tą dalį kur betonuotojai atsakinėja į meilus gal iš vis praleiskim -
> nemėgstu mokslinės fantastikos.

Tu bičas pastaruoju metu kažkoks užsispaudęs. Žiūrėk į gyvenimą
paprasčiau - užsisakysiu kriaušę ir pats išsiliesiu pasišvilpaudamas per
dieną. Pasportuosiu, sužinosiu ko dar gyvenime nemoku :-)

S.