Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: Andrius
Data: 2018-02-12 20:13:21
Kur nėra apkrovų, Crackstop mikrofibra naudojama mikįtrūkimams
sugaudyti. Pagal įvairius bandymus, optimalus kiekis 0,9kg/m3 betono.
Didinant dozę, teigiamo efekto jokio nėra. Tai kainuoja, grubiai, 3eur
be pvm kubui betono. Tik reikia žinot, ar smėlbetonį naudosi ar normalų
skeidinį, nes skirias naudojama fibra. Bet kiekis ir kaina tie patys.