Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: dz
Data: 2018-02-14 16:13:54
cia tokie ble laiko gaisintuvai, maziau rasinetu, daugiau dirbtu tai maziau
reiktu verkt del keliu euru....ir ant maziausios kainos paprastai pasiraso,
tiek kas neturi ka veikt, klausimas teik kodel, nes pas normalius visad
eiles...ir tada susitinka ubagas ir sudavarankis ir pz gali nusipikrt
popkornu ir megaustis reginiu

cia nieko asmensikai, bet daznai tenka is sono matyt tokiu situacuju:)

"tranzoo"  wrote in message news:p60n9v$tef$1@trimpas.omnitel.net...

On 14/02/2018 08:56, ostapas wrote:
> Esi taip daręs?
>
> "tranzoo"  wrote in message news:p60kbn$qvc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> eini i google, susirandi visas kompanisa lietuvoj "grindu betonavimas"
> issiunti visiems paklausimus "16 kvm su fibra ir poliravimu",
>
> patrolini viena su kita del kainu, gauni gera pasiulyma... mano patirtim
> - 40-50% pradines kainos....
>
> --
as taip darau visada. ir kuo daugiau pardaveju - tuo didesne nauda.