Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-16 10:18:05
Nu papasakosi kaip baigėsi. Kažkodėl jaučiu, kad jautresnės sielos žmogui
toks projektas būtų nemenkas išbandymas.
Nebent kas nors pasikeitė statybų sektoriuj. Bet abejoju.

"eSSas"  wrote in message news:p64tgr$6da$1@trimpas.omnitel.net...

On 15/02/2018 20:57, ostapas wrote:
> tai ten 0.8 kūbo betono - tikrai reikia kriaušės? Neatveš koks vietinis
> Vasia už 10€?

2 tonos, nū. Pakraut, iškraut, iki vietos dasityst. Ką aš žinau - su
kriauše turėtų būt mažiau reikalų.

Vasių pažįstu menkai

S.