Tema: Re: Grindu betonavimas
Autorius: bzik
Data: 2018-02-21 10:35:30
labai priklauso nuo Vasios. Pirkau rudenį dėvėtas padangas. Nustebino,
kad info vos ne realiu laiku. Nespėjau pasikraut, iš puslapio info
ištrynė. Normalus aprašymas, po kelias foto. Nuvažiavus eilinis angaras
su balų pilnu kiemu ir keliais murziais.
Kiti pasidaro psl. ir dešimtmetį nekeičia, sakydami, kad atvažiuok,
vietoj žiūrėsim.