Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: mindau
Data: 2017-10-20 11:36:07
galioja jeigu irangos kainos plius minus vienodos..
SS gi min 2x brangesnis lyginant su dujiniu katilu.
as primygtinai neagituoju nei uz ta anei uz kita.. tiesiog reiketu priimti
tai domen.

"fenix@w"  wrote in message news:osccc3$k8q$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.20 11:26, mindau rašė:
> Skaiciai skaiciais.. man idomu kiek ilgai tie SS veiks sakykim be
> kazkokiu gedimu.. amzini gi jie nebus.
> Taip metu po kokiu 5-7 kam nors ten "nusibaigus" visi anksciau graziais
> atrode skaiciai gali labai smarkiai subjurti.
>
> Dar niuansas, jau girdejau ne viena atveji, kai isoriniai blokai iseina
> pasivaiksciot ir negrizta..

bet is esmes tai galioja bilekokiam sildymosi metodui. gal tepaliniai
radiatoriai is maximos pasirodytu geriausiai. o jeigu dar ir naktiniu
tarifu juos blizgint, tai 20metu butu ne brangiausias pasirinkimas.

kas cia buvot internete surades visa ta biletristika, kad gaunasi, jog
nichuja neatsiperka tie geoterminiai ir oras-vanduo ir pan. buso su
paskaiciavimais