Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-10 11:47:06
Vyrai, tikėkit kuo norit, aš labiau linkęs būt arčiau realybės o ne
pardavėjų pasakų.
Nesakau kad oras-vanduo blogai, tik sakau kad skaičiukai gerokai
pagražinti. Ir taip pat yra niuansų. Vandenį ruošiant cop'as jau nė 2
nesiekia ir t.t. Žodžiu, pasiskaitykit dar vieną nuomonę, jei maniškė
nepatinka:

http://a-namas.blogspot.lt/2015/05/silumos-siurbliai-panasonic-pardaveju.html