Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: solara
Data: 2017-10-10 13:36:50
šiaip smalsu, kaip suprantu oras-vanduo jungiamas į tą pačią sistemą, vietj
KKK
O KKK dar gali funckcionuoti (kaip alternatyva? ) Taikim, prasideda LT
poliarinė žiema , arba nostalgija malkom apima  ? :)

"Nevkurse"  wrote in message news:ori5iq$6ie$1@trimpas.omnitel.net...

Arciausiai realybes, kai prie namo sienos stovi. Pas mane sodyboj -
Daikin'as oras-vanduo antra sezona pradejo. Man pigiau nei malkom
kurent, nes uzsipisdavau su ju ruosimu, jei perki skaldytas -
tradiciskai 10% nupisa pardavejas, ka pamatai susikoroves tvarkingai i
malkine, po to koliojies, vienas i 3 atveza trukstama kieki, kiti bbd
nebeklia rago. Ir dar peckuriu dirbi visa sezona, nx nx nx. Dabar kai
atsalo On mygele paspaudziau ir Off paspausiu pavasari, tiek ziniu.
Ka galeciau patart - drenaza pasidaryt normalu po isoriniu bloku, nes
blia kiek jis ten vandens po savim isvaro :) gasdino varvekliais, kad
reik stbet, nes ledas sulauzs nx viska, bet praeita ziema nebuvo nei vieno.