Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: meska
Data: 2017-10-09 23:00:30
On 2017-10-09 12:53:42 +0000, spakainas said:

> oras-vanduo gerai kol nešalta. Nuo -15 jau bus 1:1 kas ir elektra
> šildytis. Apsimoka šiltam, sandariam namui, su rekupu (maži nuostoliai).

Pievos. B klase, statytas ant pardavimo, su sandarumu liudnai. -20 dar
eina ~1.2 ar panasiai. Metines islaidos visai namo elektrai (vanduo,
sildymas, namo elektra) 700 eur/metai, temperat8ra 22-23. 130 m2. Man
atrodo labai OK.

> Dar minusas - triukšmas, reik įsivertint kai vietą išorinio bloko
> parinkinėsi. Taip pat su laiku jie ten sako biškį garsėja (visgi
> mechanika). Jei karkasinis namas - nerekomenduoja ant sienos kabint,
> dėl vibracijų, geriau lauke ant atskiro pamato.

Ant sienos nerekomenduojama bet kokiu atveju kabinti, ar karkasinis
arne, vibracijos gero praeina atitirpimo metu, taip pat salcio tiltai
ir pan. Triuksmas - priklausomai nuo gamintojo. Panasonic yra (buvo)
vienas is garsesniu)

> Taip pat jau minėjo - žemą vandens temperatūrą duoda, tobiš tik
> grindiniam tinkamas.

yra HT (High Temperature) versijos - kiek jos efektyvios kitas klausimas.