Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-10 22:19:40
Pas mane padaryta taip, kad gali. Elementariai - nusmigus silumos
siurbliui kazkuo sildytis tai reiktu :) Beje, pasikeliau duomenis,
pernai sildymo sezonas in total suvalge 600 euru, cia 120kvm karkasiniam
namui, statytam metu taip pries 20, tai apie jokius ten A+ nesvaigstam
:) namie laikoma ~22 silumos, sildymas grindinis.