Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: liteonas
Data: 2017-10-20 11:28:19
pas mane nera - per visa threada buvau pradejes galvoti apie granules, po to
persigalvojau ant duju, bet ivertinus kad atvedimas gali kainuoti virs 3K
eur, tai vel mastau apie oras-vanduo, bet galutinai tikriausiai is po ziemos
apsispresiu, kai suprasiu ant kiek siltas namas...

"fenix@w"  parašė naujienų news:oscbmn$jjr$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.20 11:16, rr rašė:
> Jei dujų vamzdis jau namo viduj, tai nėr ką skaičiuot, o jei už 20-30
> metrų tai net labai verta pagalvot ir paskaičiuot, ar tau tikrai jo
> reikia.

taip, tikrai atvejis butent toks: vamzdis jau buvo.

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16272 (20171020) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com