Tema: Re: Pritrakit arba išdurninkit :) - vejapjovė
Autorius: For example John Smith
Data: 2016-05-08 22:10:56
7 sezonas, šeštadienį pjoviau pirmą kartą šiemet.
Kokiais 2009 metais apžiūrėjęs visokias kilmingas ir bevardes nusipirkau
elektrinę žoliapjovę Tome Filipse už 150 Lt. Nesigailiu, nes visos
apžiūrėtos už 3-4 kartus brangiau buvo labai panašios kokybės. Viso
sklypo plotas 8,5 arai, kiek ten tos žolės nežinau. Kaip dabar manoji
atrodo prikabinu nuotraukas (kol variklis sukasi, neišmetu, ratai po
remonto jau 3-4 metai, rankena po remonto 4-5 metai :-)