Tema: Re: Pritrakit arba i?durninkit :) - vejapjov?
Autorius: Kancler
Data: 2016-05-03 11:06:42
Nea veikia, va uzpraeita savaitgali pirma pjovima padariau, tepala
 paziuriu tik ar nepermazai, bet stabiliai per viduriuka laikosi,
 tepalas sakyciau net gan skaidrus, todel ir nematau prasmes jo
 keisti, kita vertus per sezna ta vejapjove atidirba koki 25
 valandu. Grubiai 1 valanda uztrunku nupjauti, per menesi 3-4
 kartus pjaunu. Tepalas jei taip paimti tai tas pats kur i masina,
 tik mazam buteliuke uz gausiai didesne kaina... tai kokio velnio
 ji keisti kasmet ? Nes jei vadovautis ta logika, tai masinoj
 reiktu kas menesi keisti :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/