Tema: Re: Pritrakit arba i?durninkit :) - vejapjov?
Autorius: Arj
Data: 2016-05-03 11:19:38
nu laidas - problema spredziama paprastai ir nesunkiai isirengiant lauko
rozetes keliose sklypo vietose. Elektrines minusas jei reikia tarp medziu
krumu laviruoti.

"marukas"  parašė naujienų news:ng9me5$evl$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va, man irgi atrodo, kad 5-6a tai jau ta riba kuomet reiktų apie
benzininę pradėt galvot. 15a elektrine pjaut, tai čia kokio ilgio laido
reikia? :)

"tds"  wrote in message news:ng9ll9$edi$1@trimpas.omnitel.net...

As 6 arams jau benzinine siam sezonui pirkau, nes uzkniso tampyti
laida jau sesis metus. Nors ir yra laido tampymo schema atkalta,
bet vis tiek :) Kaimynas su 12 aru kalba apie traktoriuka. Nors
pirmas sezonas su tokiu plotu, bet nenusiteikes benzinines
bruzinti.
Is savo turimu dvieju elektriniu maziausiai viena kazkam
perleisciau uz kazkiek europietisku pinigu.

--
T :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/