Tema: Re: Pritrakit arba i?durninkit :) - vejapjov?
Autorius: Kancler
Data: 2016-05-02 19:02:18

man tik veinas klausimas ka jus su tom benzininem darot, kad jos
 po ziemos jums nesiveda ? 7 ar tai 8 tas sezonas, dar net tepalu
 nekeiciau, jau nekalbu apie oro filtra. Uzpilu benzo 4 pompos
 paspaudimai ir is max antro karto uzsiveda.
Tas pags pas tevus sode, o vat kai tevai elektrine turejo, tai
 kiekvieno sezono pradzioje reikedavo perrinkineti uzrudijusius
 guolius

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/