Tema: Re: Pritrakit arba i?durninkit :) - vejapjov?
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-03 12:24:33
Kažin geriau bendzininė ar elektrinė kalafijorpjovė?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Kokie virspelniai prapuola...

"Tomas"  wrote in message news:ng9q4n$hfp$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip tai ne 50kg, o greičiau 250kg.
Šiais laikais niekaip neapsimoka vejos laikyt tokiuose plotuose - tik
kalafijorus.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O primetus, kad ant aro koki 50 kilogramu galima uzaugint.

"Tomas"  wrote in message news:ng9o52$g7j$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va, perka traktorius 15-ai arų  pievos pjauti, o paskui verkia, kad
kalafijorai po 3,49€ ...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pizdiozas. APSIMOKA tik dalgis, nu dar mechanine. Ir tai su islygomis.

"Arj"  wrote in message news:ng9je9$cq1$1@trimpas.omnitel.net...

cia zmones kazkada man aiskino kad nuo 15a zoles jau vejos traktoriukas
apsimoka....

"Sail"  parašė naujienų news:ng9dna$93m$1@trimpas.omnitel.net...

O siaip tai jo, elektrine geris yra. As tokia 15 aru nupjaunu ir
patenkintas. Benzinine mano pas kaimyna voliojasi, bet man jos nx nereikia.
Plius dar elektrine vejapjove ant smugio krumus aplyginu.