Tema: Re: Pritrakit arba i?durninkit :) - vejapjov?
Autorius: Sail
Data: 2016-05-03 08:42:02
yra tie guoliai. Ipresuoti i plasmase, pakeisti xuj yr galimybiu.

Perki visa dali su guoliais. Ir jie padlos susidevi ir kaukti pradeda, ir
kartais tvirtinimo vieta nuzinda, jie kur ant asies.

O siaip tai jo, elektrine geris yra. As tokia 15 aru nupjaunu ir
patenkintas. Benzinine mano pas kaimyna voliojasi, bet man jos nx nereikia.
Plius dar elektrine vejapjove ant smugio krumus aplyginu.