Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-22 17:16:14
Nelabai taip gaunasi tie du namai, kol jaunas neturi pinigu. Kai subresti ir
pradedi uzdirbineti, po kurio laiko pradedi ta nama statytis, kai ji pabaigi
buni jau 40 ties, kad jau po to nelabai tos sveikatos ir noro statyti yra.
O jei kalbeti apie namo dydi, tai viska lemia pinigai. Didelis namas
reikalauja daugiau prieziuros, remontas, sildymas, valymas - tvarkymas.
Dideliame name zmogus jauciasi zymiai geriau, negu 50 m2 budelese. Bet
kiekvienam savo, geriau mazas ir priziuretas namukas, negu pusiau
apgyvendintas monstras su uzkaltais langais. Bet jeigu finansai leidzia
zinoma didelis ir erdvus namas, su puikiu sodu.