Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: bzik
Data: 2009-05-22 09:40:19
patikslinu minti. Mano manymu kvaila statyt nama galvojant apie jo verte
vaikams ir anukams, statyt 2-3 aukstu namus, planuojant, kad cia gyvens
kazkuris is vaiku su seima. Didzioji dalis ju rinksis savo kelia ir jis, jei
tik galimybes leis, bus gyvent atskirai nuo tevu. Todel, jei kazkam
priimtina skydinio namo ideja, jei ji tenkina savo sprendimu, kaina,
siluminemis savybemis, tai kodel gi jos nestatyt.

Kas is to, kad  mano seneliai per kara ir po jo pastate gero buozes vertus
namus, ispuoselejo didziule sodyba. Vaikai issikrauste i miestus. Anukai,
kai tik leido aplinkybes issibegiojo kas sau. Ir stovi 15m. didziule sodyba
tuscia. O as mokejau pinigus uz kazkokia lusna, kuri man gerokai arciau,
kurioj as galiu buti vienintelis seimininkas, nesidalinant itakos zonu su
gimine.