Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: Vytautas
Data: 2009-05-22 09:25:50
na namas turetu buti kiek erdvesnis.
name manau gyvent galima max 3 asmenu seimai. beto jei nera duju ir reikia
KKK, tai vel atsiranda klausimas kaip sildyti tokia maza nama. jei
negalingas peciu, tai maza pakura ir trumpai degs. galingas katilas su
didele pakura - nebus kur det silumos. deti akumuliacines nera vietos.
ar as sakiau kad ubagiskumo lygi parodo namo dydis?

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4095 (20090521) __________

http://www.eset.com