Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: dede
Data: 2009-05-22 09:39:40
zinoma, pokyciu yra, ir kuo toliau, tuo bus daugiau. prastu namu irgi begales. bet jeigu namas pastatytas su protu, "kaip sau", o ne "kaip pardavimui", nepataupant kur nereikia, neslepiant broko, o eksploatuojant priziurima, tai ne taip jau ir greit taps lauzo kruva. cia apskritai, neisskiriant murinis/karkasinis/etc.

murinis vs karkasinis - na nezinau, man murinis atrodo atsparesnis aplinkos poveikiui, kad ir pvz. truputi prakiurus stogui ir to nepastebint. neskaiciavau, bet manau, kad sutaupymas ant karkaso vs muro sienu bendroj namo samatoj nera toks zymus. isivaizduoju kokius 5%? gal kas pasakytu tiksliau?

paimkim tamstos murinuku kvartala. tie ~75 m. namai puikiausiai galetu dominti zmones, kuriems 1) truksta pinigu naujai statybai, 2) kurie neturi laiko, o pirmiausia noro prasideti su statybomis, 3) pas tave jau isvystyta infrastruktura (komunikacijos, keliai, miesto transportas) ir sutvarkyta aplinka (nebera tusciu uzzelusiu sklypu, statybu triuksmo ir dulkiu). aisku, gal ta namuka reiks apsiltinti, pakeisti langus ar koki katila, paremontuoti stoga, gal vidaus apdaila netenkins, bet ta galima tvarkytis pamazu - turiu galimybiu, tvarkausi, neturiu - veliau.

zinoma, tai visai neatitinka siuolaikinio jaunimo poreikiu - viskas cia, dabar ir geriausios kokybes. nesvarbu, kad paskola iki gyvenimo galo.