Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-22 08:49:14
> baikit svaigt su vaikais ir vertem.
> Paziurek i kokiu 20m. statybos tendencijas. Kiek visokiu pokyciu,
> technologiju, poreikiu pasikeitimu. ~90 pastatytas didubes manijos laiku
> namas dabar purto vien nuo minties apie jo islaikyma, neefektyvu patalpu
> isplanavima ir t.t. Gyvenu murinuku kvartale, kur dauguma namu statyti ~75.
> Visiems pagal dabartinio jaunimo gyvenimo supratima ir kai kuriu vietu
> nusidevejima reikia kapitalines rekonstrukcijos. Jei vaikai labai biedni,
> gal jiems papildomas tukstantis uz mura bus privalumas, bet gal tuo metu,
> [...]
Galima pafantazuoti? 2015 metais ES ims reikalauti, kad visi naujai statomi namai butu pasyvus. Tam nera jokiu kliuciu. Iki to buvo eita maziau kaip keli desimtmeciai. Siuo metu pradeta statyti namus, kurie patys save aprupina energija ir vandeniu. Lietuvoje ne isimtis. Pavyzdziui sios dienos postas:

deja, elektros tiekejai visus nori priversti susimoketi uz prisijungima
n tukst. lituku. Mano atveju elektros linija yra, bet tipo neuztenka
galingumo. Ir atjunge.
Dabar pasistaciau 4 saules baterijas po 180 w, akumuliatorius, inverteri
ir turiu savo elektra. Dar dabar ieskau vejo jegaines :)