Tema: Re: Namas uz 75000 lt ( daline apdaila su pamatais )...
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-22 09:54:18
Pritariu, ir net sakyciau per gyvenima reikia dvieju namu :)
Vienas kai dar jaunas ir turi / planuoji vaiku. Tai geletu buti ir siek tiek didesnis ar su galimybe praplesti namas, gal net per du aukstus, kur pastogeje reikalaui esant gali irengti kambarius ir panasiai. O antrasis kai jau vaikai suauga ir issiskirsto, ir pats jau sulauki pensijo tureti koki 80-100 kv.m namuka be jokiu laiptu ir pan. ramiai senatvei :)

T:)