Tema: Re: Dar apie LED
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-03-19 23:36:42
tame ir esme, kad jokio privalumo. Na jokio, jei pagrindima parametra imsim
tik skleidziama sviesos kieki suvalgius tam tikra elektros kieki. Bet tai
suprantanciu yra mazuma. Todel prekybininkai gali trinti rankas prekiaudami
tais led'ais. Be to technologijos vietoje nestovi, gal ateityje led'ai dar
patobules? Man tai labiausiai kas nepatinka, tai akinantis vaizdas nuo
led'ines lemputes..