Tema: Re: Dar apie LED
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-19 13:21:36
Tai kad žinok, man regis ir 1x20w šviečia panašiai kaip 30w ledų, 2x20
tai jau stipriai geriau.
O tai tada koks nx ledų privalumas, jei elektros ima tiek pat kaip
cfl'ai? Aš visad galvojau kad jie ekonomiškesni. Nu ten tipo junginėt
gali kada nori, bet kaip svetainei tai neaktualu - vistiek visą vakarą
dega, o vonioj halogenai - tai nors šviesu. Nu nebent į virtuvę kokią,
po spintelėm led juostas sukamšyt.