Tema: Re: Dar apie LED
Autorius: svk
Data: 2014-03-19 15:47:52
Man reikėjo GU16 LED'ų prieš porą - trejetą metų - nusipirkau kelis iš Elmo,
už brangiai, bet jų vienas LED'as numiro, o paskutinį užsakymą Elmo
normaliai neįvykdė, tai padėjau ant jų kryžių ir pradėjau pirkti ebay. Galų
gale radau analogiškų kaip elmo - korpusas, išvaizda, parametrai, tik
kainavo gal 2k pigiau. Šviečia jau pora metų ir tie ir anie. Šviečia
pakankamai gerai. Pirkau 4W, pasibandymui turiu kelis 3W - šie per silpni.
Keičiau 35W halogenus, tai 4W LED yra panašaus šviesumo, tik srautas kiek
siauresnis.

"Liveris"  parašė naujienų news:lgbee1$7nm$1@trimpas.omnitel.net...

Na nematau prasmės pirkt čia lietuvoj už kosminę kainą LEDu, kai ebajus
pilnas iki 10-15lt. Kambariuose jau metai laiko sukas ebajiniai ledai kolkas
tpfu tpfu nieko veikia

--

Geros dienos
neradai galingesniu taupiuju e14?