Tema: Re: Dar apie LED
Autorius: DasI
Data: 2014-03-19 12:03:38
On Tue, 18 Mar 2014 16:34:32 +0200, spakainas wrote:

> Taigi va, čia prieš porą mėn ar pan buvo diskusija, kurios pabaigoj
> nusipirkau perexodus ebėjuj iš E14 į E27. Senukuose per trečiadieninę
> aGciją pajamiau kažkokias nepapigiaiskas philips taupiąsias po 20w
> (kažkas apie ~20lt/vnt). Susukau svetainėj (17kvm), rezultatas - o tu
> qrva margoji kaip šviečia. Žodžiu, 2x20 lempučių pilnai pakanka, nereik
> visų 5 jungt, o šviečia gausiai geriau nei 5x6w elmo LED. Ir kodėl nx aš
> tas elmo pirkau už kosTmosą tai ir dabar dar nesuprantu...

Nu bet tai kur chia problema 2x20 = 40W, 5x6 = 30W. To ir reikejo tiketis
kad 2 CFL shvies geriau nei LED, kadangi geru CFL lm/W panashi ar net
didesne nei eiliniu LED.
Aishku dar yra kruva niuansu, pvz labai priklauso nuo shviestuvu - pas
mane yra ileidziami, kur konplekte 12W philips CFL ejo, tai 6 tokie
apshviechia praschiau nei Vienas 30W kitaiskas CFL baltam stikliniam
burbule.