Tema: Re: Dar apie LED
Autorius: Laimis
Data: 2014-03-19 01:08:11
spakainas rašė:
> Taigi va, čia prieš porą mėn ar pan buvo diskusija, kurios pabaigoj
> nusipirkau perexodus ebėjuj iš E14 į E27. Senukuose per trečiadieninę
> aGciją pajamiau kažkokias nepapigiaiskas philips taupiąsias po 20w
> (kažkas apie ~20lt/vnt). Susukau svetainėj (17kvm), rezultatas - o tu

Nu SSS aGcija, tai...(ten ryškiai pabrangimas prieš tai buvo).
MaGsimoje nors kožną dieną už tiek jamk be jokių aGcijų ir turėsi.
Jei ten pataikai ant geltonų lapelių dienos, tai nieko nuostabaus
pajamti brand'inius cfl'us už ~9-10 Lt ar pan. Bent jau mano tokia patirtis.
Į tas brangiausias brendines ne visada ir nebūtinai verta investuoti;
verta tada labiau pasidomėti, kuo jos ypatingos ir pasverti naudą, nes
dažnai papildomi 100 lm ar trumpesnis įsižiebimo laikas ar +1-2 kh
tarnavimo laiko deklaracijoje būna įkainoti neproporcingai riebiai.
Padulka lentynose ir paleidžia jas už normalią (bemaž 2x mažesnę) kainą.

> qrva margoji kaip šviečia. Žodžiu, 2x20 lempučių pilnai pakanka, nereik
> visų 5 jungt, o šviečia gausiai geriau nei 5x6w elmo LED. Ir kodėl nx aš
> tas elmo pirkau už kosTmosą tai ir dabar dar nesuprantu...

Nu tai.