Tema: Re: Juokas-juokais, kodel nebut šiaudiniam namui.
Autorius: Vilius config.lt
Data: 2014-02-16 19:53:01
"Vinus" <neturiuirneturesiu@gmail.com> wrote
> BEt kas galetu buti po kokiu 10 metu gyvenimo termose apklijuotame celofanu, su prasta ventiliacija? Projektuotojai suprojektuoja
> sienas, o vedinima pritaiko, parekomenduoja atitinkama?

pats gali pasirinkti, yra begales budu - rekuperacija, ar kitoks. Apgalvok oro srautu judejima viduje, principas labai paprastas -
jis juda nuo isoriniu sienu pro apatinius duru plysius ir iseina i lauka per sanmazgus. Sanmazge statai leta ventiliatoriu.
Man asmeniskai kazkada senai patiko tokia Oxygen-X sistema, kai po langais daroma angos oro ileidimui, kuriose ventiliatorius
periodiskai ijungia belaidziai davikliai, isdestyti kambariuose. Daviklius nustatai norimam kiekiui oro norimu paros laiku, norimu
daznumu ir pan.
Jei netingesi pats retkarciais praverti langus ir tenkina paprastesnis budas - jokios sistemos nereikia, bet sanmazge reguliuojama
istraukima padaryciau visvien.
Atskiru punktu eina virtuves gartraukis ir jo anga. Ji turi buti su galimybe uzdaryti aklinai, kad smarve neimtu judeti is sanmazgo
i virtuve.

> Su pigia produkcija susiduria kiekvienas. Gariunai su pigia apranga, parduotuvej pigus maistas, pigus daiktai - ar apsimoka pirkt
> pigu daikta? Nesakau, kad reikia ziuret namo uz brangiai ir tai, kad as tikrai darysiu is siaudu, bet pakalbet sia tema  galima.

gali pats suderinti pigias bet geras medziagas su brangesnemis. Pvz, keraminiai blokeliai ar plytos - juk tai taspats molis. Tinkuok
ekologiskais tinkais is vidaus arba kalk medziu. Polistirenas is isores vidaus orui itakos nedarys.