Tema: Re: Juokas-juokais, kodel nebut šiaudiniam namui.
Autorius: finito
Data: 2014-02-14 08:13:17
Visiskai teisingai mano pazistamas architektas pasake zmogeliukui, kuris
statesi nama: "jei neisgali susimoketi uz namo sildyma, tai namas ne tau".
Tas pats ir su siaudiniais ir kitais panasiais statiniais, jei negali
pasistatyti bent jau karkasinio, tai pagalvok nafik tau tas namas apskritai,
gyvenk bute ir tiek. Arba keisk darba, gauk daugiau litu ir gyvenk name nors
ir Zveryne. Alimentarus visuomenes hierarchijos susiskirstymas... :)